ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΤο «αντίο» της Νοτοπούλου στο 2019 με πόζες αλά... GNTM

Το «αντίο» της Νοτοπούλου στο 2019 με πόζες αλά… GNTM

Με μια φωτογραφία που θα μπορούσε να είχε ξεπηδήσει μέσα από το… book ενός πολλά υποσχόμενου μοντέλου αποχαιρέτησε το 2019 η Κατερίνα Νοτοπούλου και ευχήθηκε «χρόνια πολλά».

Δείτε επίσης: Τα πολιτικά γεγονότα της δεκαετίας που καθόρισαν την Ελλάδα του 2020! (video)

Στη φωτογραφία που ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ διακρίνεται να φοράει ένα αμάνικο στραφταλιζέ φόρεμα και να ποζάρει όλο χάρη αλά… «GNTM», ενώ στηρίζεται σε ένα… καλοριφέρ πάνω στο οποίο υπάρχει ένα παλιό ραδιόφωνο, συνοδεύοντας τη φωτογραφία της με τη λεζάντα:

«Φεύγει η χρονιά και μας μένουν τρυφερές αναμνήσεις… μουσικές, στιγμές, συναισθήματα και φίλοι καλοί και αγαπημένοι, γλυκασμός ψυχής».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης