ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΝτέμης Νικολαΐδης: Πρώτη εμφάνιση μετά τον θάνατο της 41χρονης συντρόφου του

Ντέμης Νικολαΐδης: Πρώτη εμφάνιση μετά τον θάνατο της 41χρονης συντρόφου του

Την πρώτη του εμφάνιση έκανε ο Ντέμης Νικολαΐδης μετά τον θάνατο του 41χρονης συντρόφου του, Αλεξάνδρας Νικολαΐδου στις 23 Αυγούστου από καρκίνο.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής σε ραδιοφωνική εκπομπη στον Sport fm 946 την οποία παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, ο γνωστός stand up κωμικός, Αλέξανδρος Τσουβέλας.

Μάλιστα, ο κωμικός δημοσίευσε και ένα story στο Instagram με μια σέλφι με τον Ντέμη Νικολαΐδη.

«Καλοί είμαστε», έγραψε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο πρώην άσσος της μπάλας απεικονίζεται με μαύρο μπλουζάκι.

Φωτογραφία με τον Ντέμη Νικολαΐδη έβγαλε και η Μαρία Ζαφειράτου η οποία επίσης παρουσιάζει την αθλητική εκπομπή.

Δειτε επίσης:

Το τελευταίο αντίο στην Αλεξάνδρα Νικολαΐδου: Συγγενείς και φίλοι την αποχαιρετούν με δάκρυα στα μάτια

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης