Σε μία συνέντευξη διαφορετική από τις άλλες, ο Νίκος Καρβέλας άφησε για λίγο το καυστικό του ύφος και μίλησε με ειλικρίνεια και χιούμορ στο podcast των #RainbowMermaids.
Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης μίλησε χωρίς φίλτρα για τον χωρισμό του με την Άννα Βίσση, τον γάμο του με την Αννίτα Πάνια, την σχέση του με τον Θεό, την μουσική του διαδρομή ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στα πολιτικά δρώμενα.
«Η εντεχνίλα άρχιζε να σαπίζει όταν σταμάτησε το ωραίο ελληνικό τραγούδι και από ωραίο τραγούδι έγινε έντεχνο, δηλαδή το τραγούδι των ατάλαντων, των δυσκοίλιων. Το έντεχνο είναι το τραγούδι της δυσκοιλιότητας. Προσπαθούν να βρουν δύσκολα λόγια, δύσκολες αρμονίες για να μιμηθούν τον Χατζιδάκη, είναι δακρύβρεχτα σενάρια της σύγχρονης ελληνικής μουσικής κουλτούρας. Τότε οι συνθέτες ήταν ελληνοπρεπείς συνθέτες με προσωπικότητα και με ταλέντο, ελληνοπρεπέστατο. Από το 1990 και μετά που τελείωσε αυτή η γενιά συνθετών έπεσε στο χάος των έντεχνων, των ανθρώπων που δεν μπορώ να κρίνω. Άμα κρίνω πιάνεσαι κορόιδο. Δεν μιλάω για όλα τα τραγούδια, υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας είναι οχετός» ανέφερε, μεταξύ άλλων.
Η γνωριμία με την Άννα Βίσση και ο χωρισμός τους
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στην ημέρα που γνώρισε την Άννα Βίσση η οποία αποτέλεσε την αρχή ενός μεγάλου έρωτα και μιας λαμπρής καριέρας.
Αναφερόμενος στην πρώτη τους επαγγελματική συνεργασία, ο συνθέτης αποκάλυψε πώς προέκυψε η ιδέα να συμμετάσχει η Άννα Βίσση σε δίσκο με τραγούδια του: «Τα κομμάτια που είχα γράψει είπα ότι θέλω δίσκο, προσωπικό. Είπα θέλω δικό μου δίσκο και θα μπούνε τραγουδιστές να τραγουδάνε τραγούδια μου. Με παίρνουν έχουν κάποιον Δημήτρη Κοντολάζο και έχουμε και μια Άννα Βίσση και λέω δεν την ξέρω δεν μ’ ενδιαφέρει. Θέλω τον Πάριο. Λέω φέρτε μου άλλη και λέω “καλά μην κλείνεις”, είναι ωραία γκόμενα η Άννα Βίσση; Του λέω πόσο χρονών είναι; Δεκάξι μου λέει, στείλτην λέω.»
«Όταν πρωτοείδα την Άννα, φορούσα κάτι μπότες πάνω από το γόνατο. Ήμουν σαν τον ιππότη, μόνο το σπαθί μου έλειπε. Εννοείται είχα μακρύ μαλλί. Μπαίνει τότε ο πατέρας της και μετά εμφανίζεται πίσω η Αννούλα και “έφαγα αμέσως καψούρα”. Την ερωτεύτηκα αμέσως. Ήταν ντροπαλή η Άννα, εγώ δεν ήμουν. Δεν με γούσταρε καθόλου, δεν της άρεσα. Της είχα πει ποτέ δεν θα γίνουμε φίλοι και ότι ο Καρβέλας δε γίνεται φίλος με μία γυναίκα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Δεν την έπαιρνα σοβαρά την Άννα, γιατί η φωνή της ήταν για εμένα αστεία, όπως και εκείνη με έπαιρνε αστείο σαν συνθέτη. Όταν της έπαιξα τα ξένα μου τραγούδια “μάσησε” και με “ερωτεύτηκε”. Για τα ξένα και όχι με τα ελληνικά. Τότε άρχισε να δένει το γλυκό και να παρασύρεται» είπε για την αρχή της σχέσης τους.
Ο χωρισμός τους ήρθε την εποχή που ανέβασαν το musical δαίμονες.
«Πάνω στο ξεκίνημα των “Δαιμόνων” είναι που χωρίζουμε και είναι ο… δαιμονισμός πλέον ολικής αλέσεως. Εντελώς τρελός εγώ. Μιλάμε για δέσιμο… Σε φάση καταθλιπτική, μανιακή, υστερική, παραληρητική ό,τι θες. Εκτός τόπου και χρόνου.
Ήταν να παίξω εγώ και ξεκινάμε την πρώτη πρόβα και εγώ να κάνω τη σκηνή του δαιμονισμού. Μπήκα τόσο πολύ μέσα στον ρόλο… Και αφού γίνεται η σκηνή και τελειώνει, πέφτω σε μία τέτοια κατάθλιψη που ήμουν του νοσοκομείου. Ήταν κρίση καταθλιπτική επικίνδυνη κρίση», εξομολογήθηκε ο Νίκος Καρβέλας.
Το λέμε τώρα και το διασκεδάζουμε αλλά τότε ήμουν για λύπηση. Ήμουν για αυτοκτονία και μου είπε η Άννα να μην το ξανακάνω αυτό. Και έτσι σκεφτόμασταν ποιος είναι διαθέσιμος για τον ρόλο μου. Έτσι σκεφτήκαμε τον Γιάννη Σαμψιάρη», πρόσθεσε.
«Μείναμε άφραγκοι, χωρίσαμε, μαλώσαμε, δεν ήθελα να τη βλέπω. “Σκοτωθήκαμε” και αφού χωρίζουμε και τελειώνουν οι δεύτεροι “Δαίμονες”, εγώ σε μία κρίση αυτογνωσίας, είπα ότι δε μπορώ την Ελλάδα» είπε ακόμα.
Την περίοδο που παιζόντουσαν οι δαίμονες εκτός από τον χωρισμό με τον μεγάλο του έρωτα είχε να διαχειριστεί και όσους τον αποκαλούσαν δαιμονισμένο.
«Μου έλεγαν ότι είμαι σατανιστής και εγώ τους έλεγα “είστε ηλίθιοι. Αν ήμουν κάτι, δεν θα ήμουν σατανιστής, αλλά ο ίδιος ο Σατανάς.
Αν ήμουν στη θέση του ακροατή θα έλεγα “τι λέει αυτός ο παπάρ…ς;
Ήμουν επιρρεπής στο αντικανονικό από μικρός.
Ήμουν επιρρεπής στο αντικανονικό από μικρό παιδί. Βαριόμουν πάρα πολύ γρήγορα. Με θυμάμαι να τρώω φύλλα και να κάνω παρέα με ένα αγόρι που είχε σύνδρομο Down και τον έλεγαν Μηνά. Μπορεί να μην ήμουν λανθάνουσα περίπτωση σκύλου και να έτρωγα τα φύλλα.
Τώρα δεν τρώω ούτε φύλλα ούτε φίλους»,
Τα παιδικά χρόνια και η ενασχόληση με την μουσική
Ο εκκεντρικός δημιουργός αποκάλυψε πως έπαιξε πιάνο για πρώτη φορά και τι σήμαινε αυτό για την καριέρα του. Το έναυσμά του ήταν δύο κοπέλες που ήθελε να φλερτάρει, στις οποίες όπως φάνηκε, άρεσαν οι μουσικοί.
«Προσπαθούσα μάταια να τις προσελκύσω. Δεν μου έδιναν καμία σημασία, γιατί δεν ήμουν τίποτα το ιδιαίτερο εμφανισιακά. Αλλά μετά είδα ότι αυτές οι δύο κοπέλες φλέρταραν έναν τύπο, επειδή έπαιζε πιάνο στο πάρτι και ήταν αυτός πιο χάλια από μένα. Σκέφτηκα ότι ο κράχτης ήταν το πιάνο», σχολίασε.
Έτσι ο Νίκος Καρβέλας πήγε στο σπίτι της θείας του, όπου είχε ένα πιάνο. «Ήταν εντελώς παράλογο αυτό που έκανα, αλλά εγώ το βρήκα φυσιολογικό. Άνοιξα το πιάνο και άρχισα να ακούω μια μελωδία. Σε μισή ώρα έπαιζα ένα κομμάτι και με ρώτησε η θεία μου αν ξέρω να παίζω πιάνο. Άκουγα μέσα στο μυαλό μου μια μελωδία και έγραψα κλασική μουσική, σαν να το έγραψε ο Σοπέν».
Γιατί κάνει ο κόσμος παιδιά
Όσον αφορά τη γονεϊκότητα, ο Νίκος Καρβέλας θεωρεί πως: «Όλοι οι άνθρωποι γεννάνε παιδιά για να έχουν στο τέλος της ζωής τους έναν άνθρωπο να τους φέρει ένα ποτήρι νερό. Γεννάνε το δουλάκι για να τους γηροκομήσει. Το κάνουν καθαρά για λόγους ιδιωτικούς».
Ο γάμος με την Αννίτα Πάνια και η γνώμη για την εκκλησία
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο αντισυμβατικός καλλιτέχνης αναφέρθηκε στον γάμο του με την Αννίτα Πάνια.
Όταν ο δημοφιλής καλλιτέχνης ρωτήθηκε τι θυμάται από την ημέρα, εκείνος απάντησε: «Τον παπά, ο οποίος με κοιτάζει πολύ περίεργα, γιατί πήγε να μου φορέσει το δαχτυλίδι και του έδινα τον αντίχειρα. Του λέω “συγγνώμη” και μετά του έδωσα το μεσαίο. Άρχισε να γελάει η Αννίτα και μου λέει “σοβαρέψου”. Ε, μετά του έδωσα το σωστό».
Όσο για την Εκκλησία, ο Νίκος Καρβέλας σημείωσε: «Η Εκκλησία είναι μία στημένη επιχείρηση. Οικονομάνε τα αμύθητα πλούτη και οι άνθρωποι επιμένουν να θέλουν τη θρησκεία, τον Θεό και τους παπάδες».
Τέμπη και πολιτικοί
Ο Νίκος Καρβέλας αναφέρθηκε στο έγκλημα των Τεμπών και τόνισε ότι από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Μεταφορών θα έπρεπε να έχει μπει φυλακή.




