Είδες η ΔΕΗ; Με «λίστα Πέτσα» και η δική της διαφημιστική καμπάνια!

Must Read

Εν μέσω καραντίνας φτιάχτηκε μια ακόμα λίστα διαφημιστικής δαπάνης, αυτή τη φορά από τη ΔΕΗ. Το διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος 2020 δόθηκαν 572.300 ευρώ σε ΜΜΕ, με κριτήρια, καθώς φαίνεται, σαν αυτά της λίστας Πέτσα…

Στους πίνακες που δημοσίευσε η ΕΦ.ΣΥΝ, παρατηρούμε ότι τα περισσότερα χρήματα δόθηκαν στον όμιλο του «Πρώτου Θέματος», όπως και σε ΜΜΕ του κ.Ράπτη (iefimerida.gr, bovary,gr, economistas.gr), του κ.Κουρτάκη (Παραπολιτικά, Parapolitika 90.1, prapolitika,gr, ikivotos,gr) αλλά και του κ. Μαυρίδη (liberal.gr, Φιλελεύθερος).

Όπως σχολιάζει η ΕΦ.ΣΥΝ, επί ΣΥΡΙΖΑ η συνολική ετήσια δαπάνη διαφήμισης της ΔΕΗ ήταν περί τα 2 εκ. ευρώ. Με τη νέα διοίκηση, υπό τον Γ. Στάσση ως πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, το ποσό ανήλθε στα 8,5 εκ. ευρώ.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Διαβάζονται τώρα

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Πούτιν γιόρτασε τη νίκη του σε μια κατάμεστη Κόκκινη Πλατεία μιλώντας για μια «Νέα Ρωσία»

Ο εορτασμός της συμπλήρωσης δέκα χρόνων από την προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία, ήταν η καλύτερη αφορμή για...

More Articles Like This