Σύμφωνα με πληροφορίες η πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα, ξεκινά διαφημιστική καμπάνια την οποία θα αναλάβει όπως άλλοτε η γνωστή εταιρεία Initiative. Ναι, καλά διαβάσατε μιλάμε για την εταιρεία η οποία ανέλαβε – σκανδαλωδώς κατά πολλούς – το μοίρασμα των εκατομμυρίων της λεγόμενης «λίστας Πέτσα»!
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και σοβαρά. Για ποιο λόγο κάνει διαφημιστική καμπάνια η αμερικανική πρεσβεία σε ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης; Πως συνδέεται η εμπλοκή της συγκεκριμένης εταιρείας με δύο καμπάνιες που παραπέμπουν στα ανώτατα σαλόνια της πολιτικής εξουσίας; Και μην βιαστείτε να πείτε ότι η αμερικανική πρεσβεία δεν ασκεί εξουσία στην Ελλάδα. Μάλλον το αντίθετο έχει αποδειχθεί.
Πότε άλλοτε υποχρεωνόταν ελληνική κυβέρνηση να απολογείται για δηλώσεις του αμερικανού πρέσβη; Όπως έγινε πρόσφατα με τις δηλώσεις Πάιατ ότι η Ελλάδα αποτελεί ανάχωμα στην ρωσική επιρροή;
Το πιο σημαντικό όμως είναι η συγκυρία. Η συγκυρία των εθνικών θεμάτων. Για ποιο λόγο η υπερδύναμη θέλει να διοχετεύσει κονδύλια σε ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης την ώρα που τα εθνικά θέματα βρίσκονται στο ζενίθ; Την ώρα που η Ελλάδα ψάχνει υποστήριξη από την Αμερική απέναντι στην Τουρκία, η Αμερική στηρίζει τα ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης! Και δε χρειάζεται να είσαι συνωμοσιολόγους για να πάει ο νους σου στο πονηρό. Από μόνη της αυτή η πράξη παραπέμπει σε προπαγάνδα.
Καιρός γαρ εγγύς και η σκοπιμότητα αυτής της ενέργειας θα φανεί σύντομα. Μην αρχίσουμε μόνο να βλέπουμε άρθρα υπέρ της συνεκμετάλλευσης και του διμερούς διαλόγου.