Φαίνεται πως το Twitter έχει τόσο έσοδα που δεν υπολογίζει το τι θα χάσει ή που πιστεύει ότι έτσι θα κερδίσει πολλά περισσότερα, γι’ αυτό και σταματά τις πολιτικές διαφημίσεις, σε μια προσπάθεια να καλυτερεύσει τη γνώμη του κοινού για το προφίλ του, αλλά και να κάνει τη διαφορά!
Την είδηση ανακοίνωσε χθες ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Τζάκ Ντόρσεϊ.
«Πιστεύουμε ότι το πολιτικό μήνυμα πρέπει να κερδηθεί και όχι να αγοραστεί» δήλωσε ο Ντόρσεϊ σε μια σειρά από tweets. «Ενώ η διαφήμιση μέσω διαδικτύου είναι απίστευτα ισχυρή και πολύ αποτελεσματική για τους διαφημιζόμενους, αυτή η δύναμη φέρνει σημαντικούς κινδύνους στην πολιτική, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για να επηρεάσει τις ψήφους και τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων», συνέχισε.
A political message earns reach when people decide to follow an account or retweet. Paying for reach removes that decision, forcing highly optimized and targeted political messages on people. We believe this decision should not be compromised by money.
— jack (@jack) October 30, 2019
While internet advertising is incredibly powerful and very effective for commercial advertisers, that power brings significant risks to politics, where it can be used to influence votes to affect the lives of millions.
— jack (@jack) October 30, 2019
Η αυξανόμενη κριτική που δέχονται τα social media για την πολιτική τους να επιτρέπουν σε υποψήφιους πολιτικούς τη μετάδοση μηνυμάτων, που αποδεικνύονται ψευδή, στις προεκλογικές τους καμπάνιες αποτέλεσε την αιτία γι’ αυτή την απόφαση.
For instance, it‘s not credible for us to say: “We’re working hard to stop people from gaming our systems to spread misleading info, buuut if someone pays us to target and force people to see their political ad…well…they can say whatever they want! 😉”
— jack (@jack) October 30, 2019
Σύμφωνα με τον Ντόρσεϊ, οι αλλαγές στην πολιτική του Twitter θα δημοσιευθούν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου, συμπεριλαμβανομένων μερικών εξαιρέσεων (για παράδειγμα, θα επιτρέπονται ακόμη διαφημίσεις για την υποστήριξη της εγγραφής των ψηφοφόρων).
«Θα ξεκινήσουμε να εφαρμόζουμε τη νέα πολιτική μας στις 22/11, για να παρέχουμε στους τρέχοντες διαφημιζόμενους μια περίοδο ειδοποίησης πριν τεθεί σε ισχύ αυτή η αλλαγή» ενημερώνει στη συνέχεια των tweet του για να καταλήξει λέγοντας ότι «δεν πρόκειται για ελεύθερη έκφραση. Πρόκειται για την πληρωμή για την επίτευξη δημοτικότητας. Και η πληρωμή για την αύξηση της εμβέλειας του πολιτικού λόγου έχει σημαντικές συνέπειες, που η σημερινή δημοκρατική υποδομή μπορεί να μην είναι διατεθειμένη να διαχειριστεί».