ΑΡΧΙΚΗMEDIAGNTM: Διπλό ραντεβού με τους τηλεθεατές από τον Δεκέμβριο

GNTM: Διπλό ραντεβού με τους τηλεθεατές από τον Δεκέμβριο

Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, αμέσως μετά τις ειδήσεις των 9

Δύο φορές την εβδομάδα θα προβάλλεται πλέον η δημοφιλής εκπομπή Greece’s Next Top Model του STAR, καθώς, με το που μπαίνει ο Δεκέμβριος, στο πρόγραμμα προστίθενται και οι Τετάρτες πέρα από τις Παρασκευές.

Ακόμη περισσότερη μόδα, ανανεωμένες δοκιμασίες και ένα πλατό που «παίρνει φωτιά», κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, πλέον, κλασικά στις 21:00.

Η επίσημη ανακοίνωση

Ο τηλεοπτικός σταθμός εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση μέσα από τους λογαριασμούς της εκπομπής και του καναλιού στο Instagram, αναφέροντας πως «οι μέρες προβολής του #GNTMgr αλλάζουν! Από εδώ και πέρα, Κάθε Τετάρτη & Παρασκευή στις 21:00 στο @starchanneltv! Ποιος θα φτάσει στην κορυφή;»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σημειώνεται πως στο αποψινό επεισόδιο (Παρασκευή 28/11) τα διαγωνιζόμενα μοντέλα θα φωτογραφηθούν υποδυόμενα τους 12 θεούς του Ολύμπου, αιωρούμενα –κυριολεκτικά– στον αέρα!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης