ΑΡΧΙΚΗMEDIAΣοκ στον αέρα: Η Ανθή Βούλγαρη αποχωρεί από το «Κοινωνία Ώρα Mega» λόγω έντονης αδιαθεσίας

Σοκ στον αέρα: Η Ανθή Βούλγαρη αποχωρεί από το «Κοινωνία Ώρα Mega» λόγω έντονης αδιαθεσίας

Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους τηλεθεατές την έντονη αδιαθεσία της και επέστρεψε στο πλατό μετά από λίγη ώρα!

Η Ανθή Βούλγαρη αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» μετά από έντονη αδιαθεσία, την οποία μοιράστηκε ανοιχτά με το κοινό.

Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, μόλις ξεκίνησε η εκπομπή το πρωί της Τρίτης 16 Δεκεμβρίου, παρατήρησε αμέσως: «Σήμερα δεν σε βλέπω πολύ καλά».

«Να πω τώρα την αλήθεια, από την αρχή που μπήκα στο στούντιο δεν σας βλέπω παιδιά, βλέπω αστεράκια, σας βλέπω θολά. Νομίζω έχει πέσει η πίεσή μου, θα συμπεριφερθώ νορμάλ, θα βγω έξω να πιώ κάτι και θα επιστρέψω δριμύτερη», είπε η Ανθή Βούλγαρη.

«Ναι, πήγαινε. Δώστε της, παιδιά, κάτι να πιει και κάτι να φάει, γιατί έχει δύο μέρες να φάει», συμπλήρωσε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, ο οποίος ανέλαβε τη συνέχεια της εκπομπής.

Η επιστροφή της και τα καθησυχαστικά λόγια τους τηλεθεατές

Με λίγη καθυστέρηση, η παρουσιάστρια επέστρεψε στο πλατό, καθησυχάζοντας τους τηλεθεατές: «Παιδιά, συμβαίνουν αυτά, είναι απλώς μια υπόταση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης