Μια τσίχλα για τον κύριο Γερουλάνο

Ο Γερουλάνος που δεν πήγε στην κηδεία του Σαββόπουλου, «την είπε» στον Ανδρουλάκη επειδή δεν πήγε στην κηδεία του Σαββόπουλου!

Θυμάστε μια παλαιότερη διαφήμιση πασίγνωστης τσίχλας στην οποία ακουγόταν το σλόγκαν «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς»; Πιθανόν θα έπρεπε να ερωτηθεί επ’ αυτού, αν την θυμάται δηλαδή και ο Παύλος Γερουλάνος, ο οποίος υπέπεσε σε ατόπημα με αφορμή την κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ με δηλώσεις του «την είπε» στον Πρόεδρο του Κινήματος Νίκο Ανδρουλάκη για την απουσία του από την κηδεία. «Ίσως ήταν λάθος που έμεινε άδεια η καρέκλα στην κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου», σχολίασε σε τηλεοπτική του εμφάνιση.

Πέρα από τα όποια εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ, η κριτική του κ.Γερουλάνου ήταν άστοχη μιας και ούτε εκείνος πήγε στην κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου! Κι ας είναι βουλευτής Α’ Αθήνας!

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Ο αρχηγός κόμματος εκπροσωπεί, αυτό λέει ο θεσμός και η άδεια καρέκλα στην εκκλησία, άλλοι πασόκοι εννοείται ότι πήγαν…

  2. Κρίμα.
    Καί Εμφανιζόταν για σοβαρός.
    Πώς τήν πατάμε με αυτούς τούς
    ανθρώπους ;;;;;;;;;;;;;
    Η μήπως Αρχίζουν καί “”χάνουν”” μόλις
    ασχολούνται Με τήν πολιτική;;;;;;;;;;;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης