Πάνω από το… πτώμα Κασσελάκη η συγκυβέρνηση με τη ΝΔ!

Ο Στέφανος Κασσελάκης σχολίασε την πολιτική επικαιρότητα και απάντησε και στα περί συγκυβέρνησης με τη ΝΔ.

Αναφέρθηκε και στο κόμμα Καρυστιανού, λέγοντας ότι το δικό του κίνημα και το κίνημα Καρυστιανού λειτουργούν παράλληλα, αλλά δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε έναν φορέα, μπορούν όμως να συνεργαστούν.

Μάλιστα σχολίασε και τις επιθέσεις που δέχεται, δηλώνοντας ότι του κάνει εντύπωση ότι «τα κόμματα της αντιπολίτευσης έχουν βγει τόσο επιθετικά» εναντίον της.

Ο Κασσελάκης και η συγκυβέρνηση

«Δεν καταλαβαίνω το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ» ήταν το σχόλιό του για το ενδεχόμενο συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ.

Ενώ στην ερώτηση αν θα συγκυβερνήσει με τη ΝΔ αν μπει στη Βουλή, είπε «μόνο πάνω από το πτώμα μου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βεβαίως για να φτάσει κανείς στη συζήτηση περί συγκυβέρνησης θα πρέπει πρώτα να έχει εξασφαλίσει την είσοδό του στη Βουλή, κάτι που μέχρι τώρα -σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων- δεν φαίνεται για το Κίνημα Δημοκρατίας του Κασσελάκη…

 

Δείτε ακόμα:
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης