Αντώνης Σαμαράς: Αν μιλήσει, θα ρωτήσει…

Έτοιμος να παρέμβει στη συζήτηση για το κράτος δικαίου είναι ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος μάλιστα προτίθεται να το τραβήξει κι άλλο με τις υποκλοπές υποβάλλοντας μηνύσεις.

Όπως εξ αρχής έγραφε το Newsbreak τα δήθεν διαδικαστικά ζητήματα δημιουργήθηκαν από κυβερνητικούς κύκλους και κατέρρευσαν αμέσως αφού ως πρώην πρωθυπουργός έχει δικαίωμα να λάβει τον λόγο και να τοποθετηθεί κανονικα, πόσω μάλλον οταν πρόκειται για τέτοιο ζήτημα.

Ο Σαμαράς λοιπόν θα μιλήσει και πιο συγκεκριμένα, θα ρωτήσει. Θα ρωτήσει ευθέως τον πρωθυπουργό ποιοι παγίδευσαν το τηλέφωνο του και γιατί τον παρακολουθούσαν επί μακρόν έξι χρόνια μετά την πρωθυπουργική του θητεία.

Επίσης θα επιδιώξει να μάθει ποιος έδωσε την εντολή να τον παρακολουθήσουν και που βρίσκεται σήμερα το υλικό αυτό. Στην Ελλάδα; Στο εξωτερικό; Σε γραφεία ιδιωτών; Στην ΕΥΠ;

Το κακό για όσους τον παγίδευσαν με τα τηλέφωνα είναι ότι έχει λάβει τις περισσότερες απαντήσεις, όπως λένε συνεργάτες του. Συνεπώς περιμένει να τις επαληθεύσει και θα κινηθεί αναλόγως όπως με τη Novartis…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Μην ρωτήσεις Αντώνη μας και γίνει κανας πολιτικός σεισμός….
    Α ρε γέλια εκεί στον μπατριωτικό χώρο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης