Έτοιμος να παρέμβει στη συζήτηση για το κράτος δικαίου είναι ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος μάλιστα προτίθεται να το τραβήξει κι άλλο με τις υποκλοπές υποβάλλοντας μηνύσεις.
Όπως εξ αρχής έγραφε το Newsbreak τα δήθεν διαδικαστικά ζητήματα δημιουργήθηκαν από κυβερνητικούς κύκλους και κατέρρευσαν αμέσως αφού ως πρώην πρωθυπουργός έχει δικαίωμα να λάβει τον λόγο και να τοποθετηθεί κανονικα, πόσω μάλλον οταν πρόκειται για τέτοιο ζήτημα.
Ο Σαμαράς λοιπόν θα μιλήσει και πιο συγκεκριμένα, θα ρωτήσει. Θα ρωτήσει ευθέως τον πρωθυπουργό ποιοι παγίδευσαν το τηλέφωνο του και γιατί τον παρακολουθούσαν επί μακρόν έξι χρόνια μετά την πρωθυπουργική του θητεία.
Επίσης θα επιδιώξει να μάθει ποιος έδωσε την εντολή να τον παρακολουθήσουν και που βρίσκεται σήμερα το υλικό αυτό. Στην Ελλάδα; Στο εξωτερικό; Σε γραφεία ιδιωτών; Στην ΕΥΠ;
Το κακό για όσους τον παγίδευσαν με τα τηλέφωνα είναι ότι έχει λάβει τις περισσότερες απαντήσεις, όπως λένε συνεργάτες του. Συνεπώς περιμένει να τις επαληθεύσει και θα κινηθεί αναλόγως όπως με τη Novartis…
Δείτε επίσης:
- Υποκλοπές: Στις 11 Δεκεμβρίου η δευτεροβάθμια δίκη Ντίλιαν, Χάμου, Μπίτζιου, Λαβράνου για το Predator
- Στον Άρειο Πάγο ξανά οι υποκλοπές: Στο μικροσκόπιο το αδίκημα της κατασκοπείας και νέα πρόσωπα
- Ο «νεαρός» του Predator


Γυαλάκια τράβα στο Γηροκομείο.
Μην ρωτήσεις Αντώνη μας και γίνει κανας πολιτικός σεισμός….
Α ρε γέλια εκεί στον μπατριωτικό χώρο
…ειρωνεία, χλευασμός, απαξίωση… Κάτι περισσότερο θα γνωρίζετε εσείς…