ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΗ Όλγα Κεφαλογιάννη φόρεσε τζινάκι και κατέβηκε Ψυρρή για... παγωτάκι!

Η Όλγα Κεφαλογιάννη φόρεσε τζινάκι και κατέβηκε Ψυρρή για… παγωτάκι!

Άλλος άνθρωπος είναι πλέον η Όλγα Κεφαλογιάννη και το έχουμε προσέξει πολλάκις.

Μια ακόμη νεανικότατη στιγμή της μας έδωσε η ίδια στο Instagram.

Εμφανίζεται με τζινάκι και πολύ χαρούμενη να τρώει παγωτό στου Ψυρρή, παρέα με τον φίλο της, ονόματι Παπατζανή.

Άλλη Όλγα… και πολύ καλύτερη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης