Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020

«Ζεστό» χρήμα μόνο για τα κανάλια – Ενημερωτική καμπάνια ύψους 2 εκ. ευρώ

Ανάγνωση: 2 λεπτά

Μπορεί η χώρα να στενάζει οικονομικά, ωστόσο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας συνεχίζει να μοιράζει χρήμα στα εκλεκτά του ΜΜΕ!

Αυτή τη φορά, όπως έκανε γνωστό στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, μιλώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας, από τον κρατικό κορβανά θα βγουν 2.000.000 ευρώ συν τον ΦΠΑ, με προορισμό αποκλειστικά τους τηλεοπτικούς σταθμούς, εκεί όπου γίνεται αποτελεσματικά η μεγάλη προπαγάνδα.

Ο υφυπουργός Παρά τω Πρωθυπουργό, αυτή τη φορά επιχείρησε να δικαιολογήσει την πράξη του, λέγοντας πως πρόκειται για μια καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον Covid-19, που θα ξεκινήσει από τον επόμενο μήνα.

Ο κ. Πέτσας υποστήριξε πως θα είναι μια καμπάνια «που, όπως και στην πρώτη φάση, απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές». Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με τη μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων, που είναι υποχρεωμένα τα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια να προβάλλουν είπε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα» αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως προς την αποτελεσματικότητά τους.

Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ. Ο υφυπουργός ανέφερε πως για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και για τον τρόπο που θα γίνει ο καταμερισμός της, λέγοντας πως έχουμε και κατευθυντήριες οδηγίες που μας έχουν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ωστόσο, νωπές είναι ακόμα οι μνήμες του τρόπου με τον οποίον μοίρασε το κρατικό χρήμα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

Η δύναμή μας είστε εσείς! Γίνετε ενεργά δημοσιογράφοι του newsbreak.gr! Στείλτε μας ειδήσεις, βίντεο και φωτογραφίες που πιστεύετε πως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες στο [email protected]

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ