Καινοτομία για τη Νέα Δημοκρατία, που έφτιαξε το κεντρικό της προεκλογικό σποτ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και στη νοηματική γλώσσα.
Σύμφωνα με ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί «κοινή πρακτική σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα, καθώς τα κόμματα δε συνηθίζουν να “μεταφράζουν” τα κεντρικά τους προεκλογικά σποτ στη νοηματική γλώσσα».
Όπως αναφέρουν στη ΝΔ, αυτή η επιλογή «στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και είναι υποχρέωση των πολιτικών φορέων να αξιοποιήσουν κάθε τεχνολογικό μέσο, προκειμένου όλοι οι συμπολίτες μας να συμμετέχουν ισότιμα στα κοινά».
Ανοίγοντας την κεντρική σελίδα της ΝΔ στο youtube, οι χρήστες θα δουν το συγκεκριμένο σποτ, καθώς η ΝΔ σήμερα επέλεξε να αφιερώσει τη διαδικτυακή προεκλογική της καμπάνια στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακοής.
Σύμφωνα με την ενημέρωση, με αυτό τον τρόπο η Νέα Δημοκρατία «αναδεικνύει ότι είναι στον πυρήνα του προγράμματος της οι ίσες ευκαιρίες για όλους». Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Χρειάζεται να πολεμήσουμε στη ρίζα της οποιαδήποτε διάκριση, οποιοδήποτε στερεότυπο μπορεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα απέναντι στους συμπολίτες μας με οποιαδήποτε αναπηρία».