ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΧαλαρώνουν τα μέτρα για τον κορωνοϊό και στη Βουλή

Χαλαρώνουν τα μέτρα για τον κορωνοϊό και στη Βουλή

Παρόντες και οι 300 βουλευτές

Ήρθε η ώρα να χαλαρώσουν τα περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό και στη Βουλή. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Τασούλας οι συνεδριάσεις της Ολομέλειας θα διεξάγονται πλέον χωρίς αριθμητικό περιορισμό.

Την σχετική απόφαση πήρε η Διάσκεψη των Προέδρων του ελληνικού Κοινοβουλίου και όπως ενημέρωσε τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο κ. Τασούλας, η Βουλή εναρμονίζεται με το υπόλοιπο Δημόσιο σε ό,τι αφορά τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό.

Επεσήμανε όμως ότι η χρήση μάσκας, εντός του Μεγάρου, διατηρείται και όπως σχολίασε επειδή «ο συναγερμός δεν έχει λήξει», παραμένουν οι περιορισμοί στις επισκέψεις πολιτών στο κτίριο της Βουλής.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης