ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΔεν έχει ξαναδεί «πιο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα από τη ΝΔ» ο Μπάμπης Παπαδημητρίου

Δεν έχει ξαναδεί «πιο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα από τη ΝΔ» ο Μπάμπης Παπαδημητρίου

Σεισμός, σεισμός, σοσιαλισμός;

Είτε έκανε άνοιγμα και κάλεσμα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ ενόψει των επερχόμενων (πρόωρων;) εκλογών, είτε απλώς κοροϊδεύει.

Δεν εξηγείται αλλιώς το σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Μπάμπη Παπαδημητρίου ότι δεν έχει ξαναδεί «πιο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα από τη ΝΔ. Ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί».

Δηλαδή στα γραφεία της οδού Πειραιώς ακούγεται πια το «Carmina Burana», το «Καλημέρα Ήλιε» και το «Ο ήλιος ο πράσινος»;

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης