ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΗ Όλγα Κεφαλογιάννη εγκαινίασε τα γραφείο του ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη

Η Όλγα Κεφαλογιάννη εγκαινίασε τα γραφείο του ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη

Έγινε δεκτή από τον Πατριάρχη

Nέο κεφάλαιο στις σχέσεις τουρισμού Ελλάδας – Τουρκίας ανοίγει με το γραφείο του ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη, στην συνοικία του Πέρα, που εγκαινίασε η Όλγα Κεφαλογιάννη. Η Ελληνίδα υπουργός επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι το νέο πρόγραμμα χορήγησης θεωρήσεων σε Τούρκους πολίτες και τις οικογένειές τους για να επισκέπτονται 10 νησιά του Ανατολικού Αιγαίου ξεκινά τον Μάρτιο.

«Σήμερα βρισκόμαστε εδώ με την ευκαιρία μιας νέας αρχής. Ο βασικός στρατηγικός στόχος μας όσον αφορά στον ελληνικό Τουρισμό είναι να τον καταστήσουμε βιώσιμο, δηλαδή να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο καθ΄όλο το έτος και να διασπείρουμε τον εισερχόμενο τουρισμό σε όλο το μήκος και πλάτος της χώρας μας, φροντίζοντας για την τουριστική ανάπτυξη όλων των περιοχών, με σεβασμό στο περιβάλλον και στις τοπικές κοινωνίες» τόνισε η υπουργός Τουρισμού.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη έγινε δεκτή από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, τον οποίο ενημέρωσε για τις διεθνείς πρωτοβουλίες της Ελλάδας στον τομέα της περιβαλλοντικής προστασίας σε σχέση με τον Τουρισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πηγή φωτό: Twitter Όλγα Κεφαλογιάννη

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης