ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΤο τουίτ της Μαρέβας για το «ευχαριστώ» στους Έλληνες γιατρούς

Το τουίτ της Μαρέβας για το «ευχαριστώ» στους Έλληνες γιατρούς

Να βγουν στο μπαλκόνι τους και να χειροκροτήσουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό παρακινεί μέσω ανάρτησής της στον λογαριασμό της στο twitter η Μαρέβα Μητσοτάκη.

Δείτε επίσης: Οι Έλληνες βγαίνουν απόψε στις 9 στα μπαλκόνια τους και χειροκροτούν τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές (video)

Συγκεκριμένα, η κυρία σύζυγος του Πρωθυπουργού αναφέρει: «Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρα μας δίνουν πραγματικό αγώνα καθημερινά. Τους αξίζει ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Στις 21:00 σήμερα το βράδυ».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης