Με τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Μακάριο συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Την ενημέρωση για τη συνάντηση έκανε το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού.
Τί συζήτησαν Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας και Μητσοτάκης
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι δύο άνδρες συζήτησαν την τεράστια προσφορά της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας στον Ελληνισμό της Αυστραλίας, καθώς και την πρόθεση του Κυριάκου Μητσοτάκη να επισκεφθεί την Αυστραλία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026.
Δείτε ακόμα:
- Σκέρτσος: Είμαι στη διάθεση της Εξεταστικής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Στρατάκος για την απειλή δολοφονίας Τυχεροπούλου: «”Καθ’ υπερβολή”» οι διάλογοί μου με Ξυλούρη»







