Μια συμβολική επίσκεψη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας πραγματοποίησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός, το οποίο βρισκόταν σε εφημερία, προκειμένου να τιμήσει τις γυναίκες που εργάζονται στον χώρο της υγείας αλλά και όσες βρίσκονταν εκεί ως ασθενείς ή συνοδοί.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο υπουργός μοίρασε τριαντάφυλλα στις γυναίκες του νοσοκομείου, θέλοντας να εκφράσει την ευγνωμοσύνη και τον σεβασμό του για την καθημερινή τους προσφορά. Στην κίνηση αυτή συμμετείχαν επίσης η γενική γραμματέας του Υπουργείο Υγείας Λίλιαν Βενετία Βιλδιρίδη καθώς και ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αντώνης Αυγερινός.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενες του νοσοκομείου, νοσηλεύτριες, γιατρούς αλλά και ασθενείς, τονίζοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι γυναίκες στο σύστημα υγείας.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, οι γυναίκες αξίζουν σεβασμό, φροντίδα και αναγνώριση για όσα προσφέρουν καθημερινά τόσο στην οικογένεια όσο και στην κοινωνία, αλλά και στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο της υγείας.
Κλείνοντας την επίσκεψή του, ο υπουργός έστειλε μήνυμα εκτίμησης προς όλες τις γυναίκες, ευχόμενος «χρόνια πολλά» και επισημαίνοντας τη σημασία της στήριξης και της αναγνώρισης της συμβολής τους στην κοινωνία.
*Φωτογραφία FB Άδωνις Γεωργιάδης
Δείτε επίσης:
- Τασούλας για Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Ας τιμήσουμε τις νέες γυναίκες που διεκδικούν ίσες ευκαιρίες
- Άδωνις Γεωργιάδης: «Εγώ δεν μένω βουλευτής με το ζόρι»!







