Η γνωστή αλυσίδα γρήγορου φαγητού λανσάρει το πρώτο της χορτοφαγικό μπέργκερ με ονομασία «The Imposter» (αυτός δηλαδή που παριστάνει κάτι άλλο από αυτό που είναι). Το μπέργκερ, θα περιέχει φιλέτο από quorn και βίγκαν μαγιονέζα και θα πωλείται σε επιλεγμένα εστιατόρια, για τέσσερις εβδομάδες από τις 17 Ιουνίου.
Το quorn είναι ένα υποκατάστατο κρέατος που παίρνει το πρωτεϊνικό του περιεχόμενο από έναν μύκητα. Η KFC περιγράφει το burger ως έναν «θρίαμβο της εξαπάτησης».
Η KFC ακολουθεί τη μόδα που επιτάσσει τις αλυσίδες των εστιατορίων και των παραγωγών τροφίμων, να χρησιμοποιούν φυτικά υποκατάστατα κρέατος, λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος του κοινού για τη χορτοφαγία και τις εναλλακτικές πηγές πρωτεϊνών.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Burger King ανακοίνωσε πως επεκτείνει τη διανομή του πασίγνωστου μπέργκερ του «Impossible Whopper», χωρίς κρέας, σε 100 τοποθεσίες στην περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο. Τον Μάιο, η McDonald’s ξεκίνησε ένα μπέργκερ χωρίς κρέας στα καταστήματα της Γερμανίας, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αγορές της.
Η τάση αυξάνεται ταχύτερα από ό, τι αναμενόταν από πολλούς παρατηρητές, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας, προκειμένου να διαφοροποιήσουν τη διατροφή τους ή να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα τους.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αγορά λιανικής για υποκατάστατα κρέατος θα μπορούσε να αυξηθεί από περίπου 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 σε 23 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με την Euromonitor International.