ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΑγαπηδάκη μετά την λιποθυμία: «Ευγνώμων στις νοσηλεύτριες, τους γιατρούς που μας φροντίζουν»

Αγαπηδάκη μετά την λιποθυμία: «Ευγνώμων στις νοσηλεύτριες, τους γιατρούς που μας φροντίζουν»

Η ανάρτηση στο Facebook

Καλά στην υγεία της είναι η Ειρήνη Αγαπηδάκη μετά το περιστατικό με την αδιαθεσία που είχε χθες, Παρασκευή, ενώ βρισκόταν στην Βουλή. Μια μέρα μετά και ειδικότερα σήμερα Σάββατο 23/5 η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας θέλησε να πει το δικό της «ευχαριστώ» στους γιατρούς και τους νοσηλευτές του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός».

 

Συγκεκριμένα έγραψε στο Facebook:

«Ευγνώμων στις νοσηλεύτριες, τους γιατρούς που μας φροντίζουν. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις αμέτρητες ευχές. Τίποτε σοβαρό, λίγη ξεκούραση και συνεχίζουμε τη δουλειά, για όσα οφείλουμε στους πολίτες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Η Ειρήνη Αγαπηδάκη λιποθύμησε στη Βουλή και μεταφέρεται στο νοσοκομείο

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης