Επιστολές και τηλεφωνήματα κάνει συνεχώς αυτές τις ώρες ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Επικοινωνεί κυρίως με Βρυξέλλες στέλνοντας ξανά στην πρόεδρο της ΕΕ Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν τη σχετική επιστολογραφία τους με το Qatargate.
Λέγεται ότι σε αυτήν περιλαμβάνονται και άλλα ονόματα Ελλήνων αξιωματούχων γι’αυτό και το Yπουργείο Προστασίας του Πολίτη καθυστέρησε να τον ενημερώσει για το ένταλμα σύλληψης.
Δείτε επίσης:
Ο Αβραμόπουλος αποκάλυψε ποιον χαρακτήρισε «κερατά»
Έντονη ενόχληση στο Μαξίμου για το «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά» του Αβραμόπουλου


Είναι δυνατόν μόνο ένα – δύο γαλάζια Λαμόγια νά είναι οι μιζαδοροι, όταν έχουν γεμίσει τις Βρυξέλλες με τίς ΓΑΛΆΖΙΕΣ ΑΚΡΊΔΕΣ της Α καί ΟΥ καί άλλων οργανώσεων, εξειδικευμένων Στην ΑΠΆΤΗ, τήν ΚΛΟΠΉ καί την ΛΕΗΛΑΣΊΑ;;;;;;;