Ηχηρή διαφοροποίηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μίλτου Χρυσομάλλη προέκυψε στη Βουλή, κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για τους ΟΤΑ. Ο βουλευτής Μεσσηνίας (που είναι «σαμαρικός») διαφώνησε με την υιοθέτηση του νόμου Βορίδη η οποία υποχρεώνει και τους Δήμους να καταθέτουν ένδικα μέσα κατά εργαζόμενων ορισμένων κατηγοριών που έχουν κερδίσει πρωτόδικες αποφάσεις μονιμοποίησής τους.
Η διαφωνία Χρυσομάλλη
Ο Μ. Χρυσομάλλης είπε ότι τίθεται ζήτημα αντισυνταγματικότητας («σοβαρή διάκριση που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί») καθώς η ρύθμιση δεν ισχύει για όλες τις ειδικότητες, αλλά μόνο για ορισμένες.
Διευκρίνισε μάλιστα ότι ζητά την τροποποίηση της διάταξης, αφαιρώντας την διάκριση υπηρεσιών, ώστε να εφαρμόζεται σε κάθε συμβασιούχο υπάλληλο των Ο.Τ.Α. που έχει κερδίσει δικαστικά σε πρώτο βαθμό και με μόνη προϋπόθεση την πρόβλεψη να έχουν εργαστεί από 1.1.2023 για τουλάχιστον 2 έτη συνολικά.
«Αντίκειται στο Σύνταγμα και δεν μπορεί να δικαιολογηθεί»
«Το αποτέλεσμα είναι να καταλήγουμε σε μια κατάσταση, στην οποία προσωπικό με τα ίδια προσόντα και τις ίδιες συνθήκες πρόσληψης και εργασίας να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από το νόμο, με μόνο κριτήριο την υπηρεσία που εργάζεται, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ειδικοί ή άλλοι εμπεριστατωμένοι λόγοι που να δικαιολογούν τη διάκριση αυτή, ή παράλληλα προσωπικό υψηλών τυπικών προσόντων να μην μπορεί να ωφεληθεί από τη διάταξη αυτή, μόνο και μόνο λόγω της υπηρεσίας που βρίσκεται» είπε ο Μ. Χρυσομάλλης και πρόσθεσε:
«Αυτή η συνθήκη αντίκειται στο Σύνταγμα και δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ούτε, βεβαίως, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, ειδικά από τη στιγμή που δεν προκαλεί επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού».
Δείτε επίσης:
- Δημοτικά τέλη: Εκτός λογαριασμών ρεύματος – Τι αλλάζει για πολίτες και δήμους
- «Βόμβα» Χρυσομάλλη της ΝΔ: Ζητά κατάργηση του γάμου ομοφύλων







