ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΗ Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε διαζύγιο και... ξανάνιωσε!

Η Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε διαζύγιο και… ξανάνιωσε!

Η Όλγα ανανεώθηκε πολύ.

Σχεδόν… ξανάνιωσε μετά το διαζύγιό της η βουλευτής Όλγα Κεφαλογιάννη.

Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύουν οι τελευταίες φωτογραφίες της, ιδιαίτερα αυτές από την προχθεσινή της επίσκεψη στην ομαδική έκθεση «When law goes pop» στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων στο Πάρκο Ελευθερίας.

Όλγα Κεφαλογιάννη

Η Όλγα λατρεύει την τέχνη και δεν χάνει με τίποτα τις εκθέσεις των νέων και ταλαντούχων δημιουργών, όπως ο Λούκα ντε Σάλβια, έργα του οποίου θαύμασε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Λούκα, επηρεασμένος από τις illustration φωτογραφίες των περιοδικών, συνθέτει ψηφιακά πολύχρωμες εικόνες μιας άλλης ποπ εποχής.

«Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης με τα δυνατά χρώματα και τους έντονους συμβολισμούς αποτύπωσε τη δική του εμπειρία του αναγκαστικού εγκλεισμού λόγω της πανδημίας. Η τέχνη απελευθερώνει, η τέχνη διδάσκει, η τέχνη εμπνέει… γι’ αυτό πρέπει να αποτελεί μέρος της ζωής μας», δήλωσε παρουσία φίλων της η Όλγα, φορώντας μοντέρνο τζιν, ψηλοτάκουνα πέδιλα και κρατώντας μια όμορφη μπόχο τσάντα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης