ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτην Νέα Παραλία ξεχύθηκαν οι Θεσσαλονικείς για να απολαύσουν την κυριακάτικη βόλτα τους

Στην Νέα Παραλία ξεχύθηκαν οι Θεσσαλονικείς για να απολαύσουν την κυριακάτικη βόλτα τους

Στους δρόμους ξεχύθηκαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης σήμερα, προκειμένου να απολαύσουν την ηλιόλουστη κυριακάτικη ημέρα.

Μπορεί το κρύο να είναι ιδιαίτερα τσουχτερό στην συμπρωτεύουσα, ωστόσο, πολλοί ήταν εκείνη που επέλεξαν την Νέα Παραλία, για την βόλτα τους, ή για να αθληθούν. Τηρώντας τα μέτρα, οικογένειες με παιδιά, ζευγάρια και μικρές σε αριθμό παρέες απόλαυσαν τον περίπατό τους με θέα τον Θερμαϊκό.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης