ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΤα «κόκκινα φανάρια» στο κέντρο του Άμστερνταμ σβήνουν και οι ντόπιοι δηλώνουν... ανακουφισμένοι!

Τα «κόκκινα φανάρια» στο κέντρο του Άμστερνταμ σβήνουν και οι ντόπιοι δηλώνουν… ανακουφισμένοι!

Καλοί οι τουρίστες, αλλά θέλουν πίσω την πόλη τους

Στη συνοικία Ντε Βάλεν του Άμστερνταμ σβήνουν τα «κόκκινα φανάρια», έπειτα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της πόλης να μεταφέρει τους οίκους ανοχής εκτός κέντρου, έτσι ώστε να απαλλάξει την περιοχή από τις κακές συμπεριφορές τουριστών και πελατών.

Οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής εξέφρασαν την ανακούφισή τους για την απόφαση αυτή, λέγοντας ότι η πόλη θα γίνει «ξανά δική τους», ενώ πρόσθεσαν ότι οι τουρίστες είναι ευπρόσδεκτοι ώστε να απολαύσουν την ομορφιά και τις ελευθερίες του Άμστερνταμ, όχι όμως με οποιοδήποτε κόστος.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης