ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΤέλος όλα τα περιοριστικά μέτρα στη Φλόριντα - Ο κυβερνήτης έβαλε τέλος στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Τέλος όλα τα περιοριστικά μέτρα στη Φλόριντα – Ο κυβερνήτης έβαλε τέλος στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Το 41,95% των κατοίκων της Φλόριντα, δηλαδή περίπου 9 εκατομμύρια, έχουν ήδη εμβολιαστεί με την πρώτη δόση

Ο κυβερνήτης της Φλόριντας, Ρον Ντε Σάντις, επικύρωσε με νόμο το τέλος στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω πανδημίας, που είχε επιβληθεί την 1η Ιουλίου του 2020. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει τέλος σε όλα τα μέτρα και τους περιορισμούς.

«Αυτό πρέπει να κάνουμε, με βάση τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας», ήταν η δήλωση του κυβερνήτη, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Σεντ Πίτερσμπεργκ. Το 41,95% των κατοίκων της Φλόριντα, δηλαδή περίπου 9 εκατομμύρια, έχουν ήδη εμβολιαστεί με την πρώτη δόση.

Από την Παρασκευή έχει ξεκινήσει και ο εμβολιασμός όλων των πολιτών, ηλικίας άνω των 16 ετών. Καταργώντας και το πιστοποιητικό κατοικίας στην Πολιτεία, εμβολιάζονται και οι λαθρομετανάστες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης