ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝιόπαντρο ζευγάρι μοιράστηκε το γαμήλιο γεύμα με αστέγους στη Θεσσαλονίκη

Νιόπαντρο ζευγάρι μοιράστηκε το γαμήλιο γεύμα με αστέγους στη Θεσσαλονίκη

Κίνηση ανθρωπιάς!

Την χαρά για την ένωση των ζωών τους θέλησαν να μοιραστούν με τους συνανθρώπους τους που βρίσκονται σε ανάγκη ο Γιώργος Πάτης Φουντάς και η Μαρία Μίτσιου.

Το ζευγάρι που παντρεύτηκε πριν μερικές μέρες στη Θεσσαλονίκη θέλησε να μοιράσει αγάπη σε άπορους συνανθρώπους του που ζουν στον δρόμο και επικοινώνησε με την πρόεδρο και Ιδρύτρια της «Εθελοντικής Διακονίας Αστέγων», Κυριακή Φράγκου.

Η κα. Φράγκου η οποία προσφέρει τεράστιο έργο στη συμπρωτεύουσα βοηθώντας άστεγους ανθρώπους, δέχτηκε με χαρά την πρόταση του νιόπαντρου ζευγαριού να ενισχύσει το έργο της και να βάλει το δικό του «λιθαράκι» στον αγώνα της, αυτή την ξεχωριστή μέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με το e-loggos.gr, μετά το εορταστικό τραπέζι το ζευγάρι σε συνεργασία με την κα. Φράγκου και εθελοντές, τοποθέτησαν φαγητά από το γαμήλιο γεύμα σε κουτιά και βγήκαν στους δρόμους για να τα μοιράσουν σε άστεγους και να μοιραστούν τη χαρά τους με ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Ένα μεγάλο μπράβο στο νιόπαντρο ζευγάρι, τους ευχόμαστε να ζήσουν ευτυχισμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης