ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΣιγκαπούρη: Μόνο οι εμβολιασμένοι θα δικαιούνται δωρεάν περίθαλψη σε ΜΕΘ Covid!

Σιγκαπούρη: Μόνο οι εμβολιασμένοι θα δικαιούνται δωρεάν περίθαλψη σε ΜΕΘ Covid!

Η νέα αυτή πολιτική της κυβέρνησης έχει διχάσει τους υγειονομικούς της χώρας

Μόνο στους εμβολιασμένους πολίτες θα προσφέρεται, πλέον, δωρεάν περίθαλψη, στην περίπτωση που νοσήσουν από Covid-19, ανακοίνωσαν σήμερα οι Αρχές της Σιγκαπούρης, υποστηρίζοντας ότι εκείνοι που πιέζουν δυσανάλογα το σύστημα υγείας της χώρας είναι οι ανεμβολίαστοι!

«Οι ανεμβολίαστοι αντιστοιχούν σε μια ευμεγέθη πλειονότητα αυτών που απαιτείται να νοσηλευτούν σε ΜΕΘ και συνεισφέρουν δυνανάλογα στην πίεση του συστήματος», δήλωσε ο υπουργός Υγείας της χώρας. Σύμφωνα με το Fortune, η Σιγκαπούρη προσφέρει υγειονομική φροντίδα μέσω ενός πλήρως ιδιωτικού συστήματος υγείας, με την κυβέρνηση να συνεισφέρει στο κόστος ανάλογα με το εισόδημα του ασθενή. Για τον κορωνοϊό, ωστόσο, έκανε μια σημαντική εξαίρεση, αποφασίζοντας να καλύπτει πλήρως το κόστος.

Στην ουσία, η νέα αυτή πολιτική, η οποία αφορά όσους δεν έχουν εμβολιαστεί από επιλογή και όχι παιδιά κάτω των 12 ετών ή όσους δεν έκαναν εμβόλιο για ιατρικούς λόγους, θα αναγκάσει τους ανεμβολίαστους πολίτες να σηκώσουν το βάρος της νοσηλείας τους, όπως κάθε μη μολυσμένος ασθενής. Έχει ωστόσο διχάσει τους υγειονομικούς, καθώς πολλοί υποστηρίζουν ότι είναι λάθος να αρνείται η πολιτεία δωρεάν υγειονομική περίθαλψη, με οποιοδήποτε επιχείρημα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης