ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: Ασθενής με κορωνοϊό το «έσκασε» για να μην διασωληνωθεί

Θεσσαλονίκη: Ασθενής με κορωνοϊό το «έσκασε» για να μην διασωληνωθεί

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη την Κυριακή στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Ασθενής που νοσηλευόταν με κορωνοϊό το «έσκασε» από το νοσοκομείο μόλις πληροφορήθηκε από τους γιατρούς ότι πρόκειται να διασωληνωθεί! 

Πρόκειται για 62χρονο ασθενή που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο αρκετές ημέρες και σήμερα η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε.

Στο άκουσμα της είδησης ο ασθενής τρομοκρατήθηκε και έφυγε από το νοσοκομείο. Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον εντοπίσουν. Βρέθηκε περίπου μισή ώρα αργότερα να περιφέρεται στην Περιφερειακή οδό στο ύψος της Ευκαρπίας και μεταφέρθηκε πίσω στο νοσοκομείο.

Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου κατά της πανδημίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

https://www.youtube.com/watch?v=uX1ngJGm3Gg

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης