Ηλίας Παλιουδάκης: Λυράρης φονικού στη γη του «Σασμού»

Η ερμηνεία του ομώνυμου τραγουδιού και ο ρόλος στο γαμήλιο γλέντι της Θοδώρας, που διακόπτεται από το «μαύρο» μαντάτο για τον φόνο του Πετρή

Must Read

Ο Ηλίας Παλιουδάκης εισβάλλει στον «Σασμό» με τη λύρα του, ερμηνεύοντας έναν ρόλο (μουσικό) «κλειδί» στο πιο δραματικό επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς του Alpha μέχρι τώρα.

  • Από τον
    Ηλία Μαραβέγια

Είναι η στιγμή που ο Πετρής Βρουλάκης πέφτει νεκρός από το χέρι του Αστέρη Σταματάκη, με τα «μαύρα» μαντάτα να διαδίδονται στο χωριό με ταχύτητα φωτός και το γλέντι του γάμου του Γιώργη με τη Θεοδώρα, η οποία πυροδότησε εκ νέου τη βεντέτα των δύο οικογενειών, να διακόπτεται με τρόπο βίαιο.

«Εγώ υποδύομαι τον καλλιτέχνη που προσκλήθηκε στο γαμήλιο γλέντι από τις οικογένειες του ζευγαριού για να αναλάβει τη διασκέδαση των καλεσμένων. Θα με δείτε να παίζω μουσική και να τραγουδώ μαζί με τους συνεργάτες μου, και να λέω, μεταξύ άλλων, το τραγούδι του “Σασμού” που συνέθεσε ο Νίκος Τερζής, σε στίχους Γιάννη Κότσιρα, ο οποίος και το ερμήνευσε πρώτος για τις ανάγκες της σειράς» αναφέρει στην «Espresso» ο Ηλίας Παλιουδάκης, συμπληρώνοντας ότι το γύρισμα, που πραγματοποιήθηκε σε νυχτερινό κέντρο και κράτησε κάμποσες ώρες, ήταν για τον ίδιο μια μοναδική εμπειρία.

«Μου άρεσε πολύ που έγινα κι εγώ κομμάτι της διαδικασίας του γυρίσματος μέσα από την εξαιρετική συνεργασία που είχα με τον σκηνοθέτη της σειράς Κώστα Κωστόπουλο, ο οποίος είναι σπουδαίος. Χάρηκα ιδιαιτέρως που γνώρισα τους ηθοποιούς, αφού ήταν σχεδόν όλοι στο γλέντι. Την ώρα που τραγουδώ λοιπόν το κομμάτι του “Σασμού” και διασκεδάζουν όλοι, από τους νιόπαντρους μέχρι τον παπά και τον αστυνόμο, μπαίνει κάποιος μέσα μεταφέροντας την είδηση του φονικού» αποκαλύπτει ο γνωστός τραγουδιστής για το «αιματοβαμμένο» επεισόδιο, που αναμένεται απόψε να… σπάσει τα κοντέρ τηλεθέασης της Nielsen.

Η συνεργασία του Ηλία Παλιουδάκη με τον «Σασμό» προέκυψε έπειτα από πρόταση που του έκανε ο συνθέτης Νίκος Τερζής, ο οποίος έχει την επιμέλεια της μουσικής και των τραγουδιών στο τηλεοπτικό hit της σεζόν.

Ο συνθέτης Νίκος Τερζής με τον Δημήτρη Ήμελλο και τον Ηλία Παλιουδάκη

«Με τον Νίκο Τερζή έχουμε συνεργαστεί και στο παρελθόν. Έχει γράψει μεταξύ άλλων και το πιο αγαπημένο από τα τραγούδια μου, το “Κόρη ενός Θεού”. Επίσης, είχαμε δουλέψει μαζί και το 2005, όταν είχα δανείσει τη φωνή μου στον “τραγουδιστή” ήρωα της σειράς “Εραστής δυτικών προαστίων”, που υποδυόταν ο Αλέξης Γεωργούλης. Το τραγούδι του “Σασμού” διασκευάστηκε και ηχογραφήθηκε ξανά με τη φωνή μου, ώστε να είναι πιο κοντά στο δικό μου ύφος» αναφέρει ο Κρητικός καλλιτέχνης, ο οποίος παρακολουθεί τον «Σασμό» όποτε δεν έχει άλλες υποχρεώσεις.

«Κορυφαία στον ρόλο της θεωρώ τη συμπατριώτισσά μου Μαρία Τζομπανάκη, ενώ μεγάλη έκπληξη ήταν για μένα και ο Δημήτρης Ημελλος. Την ώρα που γυριζόταν η σκηνή όπου διακόπτεται το γλέντι έδωσε μια απίστευτη ερμηνεία, κάνοντας μάλιστα κι έναν φανταστικό αυτοσχεδιασμό» λέει στην «Espresso».

Ο ίδιος δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην προσωπική του εμπειρία από βεντέτες, καθώς έλκει την καταγωγή του από τον Αποκόρωνα Χανίων: «Είναι από τα μέρη της Κρήτης που έχουν σημαδευτεί από τις βεντέτες. Μια μαντινάδα λέει: “Καημένε Αποκόρωνα, μαύρα είναι τα στενά σου, όλο με τσι καβγάδες σου και με τα φονικά σου”. Οι προπαππούδες μου είχαν φύγει από το χωριό Γωνί, στα Σφακιά, έπειτα από βεντέτα, και βρήκαν κατάλυμα στο χωριό μου, τις Φονές, εκεί όπου “κοιμούνται” σήμερα οι γονείς μου και είναι και η δική μου βάση. Ήταν σύνηθες να αλλάζουν τόπο οι Κρητικοί ύστερα από βεντέτες. Κάποιοι άλλαζαν και τα επίθετά τους…»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αλέξανδρος Τάρκας: «Νέα γερμανική νάρκη στο Μεταναστευτικό»

Ζήτημα τερματισμού της -από το 2016- ναυτικής επιχείρησης του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, προς αποτροπή της εισόδου παράνομων μεταναστών από την...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα… κωλύρια του Άδωνι θα σβήσουν τις φωτιές

Είχε οίστρο νυχτιάτικα
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ξέσπασμα οργής κατά βουλευτών στις πυρόπληκτες περιοχές

Δύο διαφορετικές εικόνες στην Ελλάδα που φλέγεται. Από τη μία η πολυτελής βίλα η οποία προστατευόταν από πυροσβεστικό όχημα, από...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ για φωτιές: «Κενό γράμμα οι διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης για ετοιμότητα»

«Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες, ιδίως στο σκέλος της πρόληψης» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του την ώρα που...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δριμεία επίθεση Βελόπουλου κατά Μητσοτάκη – «Τι ακριβώς συντονίζει;»

Δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση και στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπολύει ο Κυριάκος Βελόπουλος για την εκτός ελέγχου κατάσταση στα πύρινα...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Υπάρχει πολιτική ευθύνη στην υπόθεση της «αγρότισσας με τη Ferrari»;

Τις τελευταίες ημέρες την επικαιρότητα μονοπωλεί η προκλητική υπόθεση με την αγρότισσα η οποία έκανε επίδειξη πλούτου με πολυτελή αυτοκίνητα...
ΕΛΛΑΔΑ

Βίντεο του Reuters για τον πύρινο όλεθρο στην Αχαΐα

Το Reuters καταγράφει σε βίντεο τις δραματικές στιγμές στην Αχαΐα με τις φωτιές να δοκιμάζουν τους κατοίκους. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο...
ΕΛΛΑΔΑ

Κομισιόν: Η Ούρσουλα απαντά θετικά στο ελληνικό αίτημα για βοήθεια στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών

Η Ελλάδα είχε ζητήσε την συνδρομή της ΕΕ στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Το βράδυ της Τετάρτης η πρόεδρος της Κομισιόν,...
ΕΛΛΑΔΑ

Φωτιές: Τα στοιχεία που εξετάζουν οι Αρχές για εμπρησμούς στην χώρα

Μαίνονται οι φωτιές στην χώρα με τα μέτωπα να είναι πολλά. Οι Αρχές εξετάζουν όλα τα στοιχεία που συντείνουν σε...

Διαβάζονται τώρα