ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΒαλάντης: Θετικός στον κορωνοϊό για 4η φορά

Βαλάντης: Θετικός στον κορωνοϊό για 4η φορά

Αγανακτισμένος φαίνεται να είναι ο Βαλάντης αφού ο κορωνοϊός του χτύπησε την πόρτα για τέταρτη φορά.

Ο γνωστός τραγουδιστής μετά την αποχώρησή του από το Survivor, βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό για τρίτη φορά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να παρευρεθεί στην εκπομπή «Love it» όπως κάνουν όλοι οι παίκτες που αποχωρούν από το Reality επιβίωσης.

Ο εν λόγο ερμηνευτής μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα κόλλησε πάλι κορωνοϊό, γεγονός το οποίο γνωστοποίησε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, όπου ανάρτησε το θετικό αποτέλεσμα από το τεστ που έκανε.

«Εεεεεε, όχι πάλι… με κούρασε ο έρωτάς του….», έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα που συνόδευε την φωτογραφία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης