ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΓια απάτη, σωματικές βλάβες και υπεξαίρεση κατηγορούν ινστιτούτο ομορφιάς δύο ηλικιωμένες

Για απάτη, σωματικές βλάβες και υπεξαίρεση κατηγορούν ινστιτούτο ομορφιάς δύο ηλικιωμένες

Μια από τις καταγγέλλουσες υποστηρίζει ότι υπέστη σοβαρές και επικίνδυνες δερματικές παθήσεις και ζημιώθηκε οικονομικά

Καταγγελία για υπηρεσίες αισθητικής, τις οποίες πλήρωσαν «χρυσές», έκαναν δύο ηλικιωμένες πελάτισσες κεντρικού ινστιτούτου ομορφιάς της Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, η μία από τις δύο καταγγέλλουσες, σύμφωνα με μήνυση που κατέθεσε και προκάλεσε έρευνα με εισαγγελική παραγγελία από το τμήμα περιουσιακών δικαιωμάτων της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, ανέφερε ότι υπέστη σοβαρές και επικίνδυνες δερματικές παθήσεις και ζημιώθηκε οικονομικά, καθώς ακολούθησε μία σειρά από θεραπείες που πείσθηκε ότι όφειλε να κάνει.

Σε συνέχεια της έρευνας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος εννέα προσώπων, μεταξύ αυτών ο ιδιοκτήτης και εργαζόμενοι της καταγγελλόμενης επιχείρησης, κατά περίπτωση, για απάτη, σωματικές βλάβες και υπεξαίρεση. Σύμφωνα με τη δικογραφία, η ζημιά που όπως υποστηρίζουν οι καταγγέλλουσες υπέστησαν ανέρχεται συνολικά σε 87.820 ευρώ.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η πρώτη παθούσα, 74 ετών, η οποία κατήγγειλε ότι υπέστη σωματικές βλάβες, ζημιώθηκε με το ποσό των 63.000 ευρώ, ενώ η δεύτερη, 78 ετών, με το ποσό των 24.000 ευρώ, ποσό που, κατά τη ίδια, αφορούσε σε προπληρωμένα από την ίδια και ανεκτέλεστα προγράμματα θεραπειών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το διάστημα της καταγγελίας αφορά κυρίως την περυσινή χρονιά, ενώ η δικογραφία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

*φωτογραφία αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης