ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΌλγα Κεφαλογιάννη: Με υπέροχο φθινοπωρινό σύνολο στο Ηρώδειο

Όλγα Κεφαλογιάννη: Με υπέροχο φθινοπωρινό σύνολο στο Ηρώδειο

Συνοδευόμενη από το σύζυγό της Μίνωα Μάτσα.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, παρακολούθησε στο Ηρώδειο την συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου “Ήτανε μια φορά” που ήταν αφιερωμένη στο Νίκο Ξυλούρη μαζί με το σύζυγό της Μίνωα Μάτσα.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, επέλεξε για την εμφάνισή της ένα γαλάζιο παντελόνι και μια λευκή μπλούζα, ενώ συμπλήρωσε το look της με λευκά sneakers. Ολοκλήρωσε το ντύσιμό της με διακριτικά κοσμήματα και ένα clutch σε έντονο ροζ χρώμα. Κάπως έτσι η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας υποδέχθηκε το φθινόπωρο, ποζάροντας ευδιάθετη μαζί με το σύζυγό της.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης