ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΛαμία: Οχιά... λιαζόταν σε αυλή σπιτιού!

Λαμία: Οχιά… λιαζόταν σε αυλή σπιτιού!

Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού απομάκρυνε μόνος του το φίδι

Έναν απρόσκλητο «επισκέπτη» είχε στην αυλή του σήμερα το πρωί ο ιδιοκτήτης ενός σπιτιού στο χωριό Αφανός της Λαμίας.

Συγκεκριμένα, την εμφάνισή της έκανε μια οχιά η οποία έκοβε βόλτες ανενόχλητη στον χώρο, απολαμβάνοντας τον ήλιο!

Δείτε φωτογραφίες:

Ευτυχώς, ο ένοικος της οικίας γνωρίζει αρκετά πράγματα για την φύση και πώς να συμπεριφερθεί και κατάφερε να απομακρύνει το φίδι μόνος του χωρίς την βοήθεια κάποιου ειδικού ή αρμόδιου. Η οχιά είναι ένα ερπετό επικίνδυνο για τον άνθρωπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όμως, όπως είπε ο ίδιος στο lamiareport.gr, το φίδι επιτίθεται μόνο αν νιώσει ότι απειλείται ή αν την πατήσεις. Οι οχιές πέφτουν σε χειμερία νάρκη το χειμώνα και ξυπνούν αρχές Απριλίου. Ωστόσο, φέτος η παρατεταμένη καλοκαιρία είχε ως αποτέλεσμα να εμφανιστούν αρκετά νωρίτερα.

Δείτε φωτογραφία:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης