ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟλλανδία: Απαγορεύτηκαν τα... κινητά στις κυβερνητικές συνεδριάσεις - Για αποφυγή κινδύνου κατασκοπείας

Ολλανδία: Απαγορεύτηκαν τα… κινητά στις κυβερνητικές συνεδριάσεις – Για αποφυγή κινδύνου κατασκοπείας

Σημειώσεις... σε χαρτί

Πάρθηκαν μέτρα και αποφάσεις! Οι Oλλανδοί πολιτικοί καλούνται να παραδίδουν τα κινητά τηλέφωνά τους πριν τις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου, για να αποφύγουν τον κίνδυνο κατασκοπείας, σύμφωνα με νέο κανονισμό που ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό, Ντικ Σχοφ.

Ο Σχοφ απαγόρευσε προληπτικά στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές με μικρόφωνα, όπως τα smartphones και τα tablets, κάτι που χαρακτήρισε «εντελώς φυσικό».

Ο Σχοφ ήταν προηγουμένως επικεφαλής της μυστικής υπηρεσίας της χώρας. Σύμφωνα με την υπουργό Εσωτερικών, Τζούντιθ Γίτερμαρκ «δεν υπάρχουν στοιχεία ότι ξένες μυστικές υπηρεσίες παρακολουθούν τηλέφωνα υπουργών. Ο πρωθυπουργός απλώς προνοεί», δήλωσε.

Όπως σημειώνει δε το Γερμανικό Πρακτορείο, οι νέοι κανόνες σημαίνει ότι οι υπουργοί πρέπει και πάλι τώρα να κρατούν σημειώσεις πατροπαράδοτα… σε χαρτί.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης