ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEKid Moxie σε διασκευή επιτυχίας από τα 50s

Kid Moxie σε διασκευή επιτυχίας από τα 50s

Με μια διασκευή που θα συζητηθεί πολύ επιστρέφει δισκογραφικά η Kid Moxie, φέρνοντας στο σήμερα ένα διαχρονικό ελληνικό τραγούδι της δεκαετίας του ’50, που γνώρισε και διεθνή επιτυχία. Ο λόγος για το «Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη», το οποίο έχει επιλεχθεί να ακουστεί στον νέο κύκλο της πρόσφατης σεζόν του «Maestro», που υπογράφει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και θα προβληθεί στο Netflix!

Αυτό σηματοδοτεί τη δεύτερη συμμετοχή της συνθέτριας και ερμηνεύτριας στην πολύ επιτυχημένη σειρά, αφού το 2022 έντυσε πάλι το «Maestro» με το «Creep» των Radiohead, το οποίο «σκαρφάλωσε» έως την κορυφή του Shazam της χώρας μας, παραμένοντας εκεί για μήνες. Η διασκευή του «Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη» θα συμπεριληφθεί και στο νέο της άλμπουμ, με τίτλο «Kid Moxie – The Covers», που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τη Minos.

 

Πηγή: Εφημερίδα Espresso

Διαβάστε ακόμα: Το «Λόγια», ένα up tempo τσιφτετέλι από την Ήβη Αδάμου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης