ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔιασωληνώθηκε και δεύτερος ασθενής στην Πάτρα λόγω του κορωνοϊού

Διασωληνώθηκε και δεύτερος ασθενής στην Πάτρα λόγω του κορωνοϊού

Ένας 64χρονος είναι ο δεύτερος ασθενής που διασωληνώθηκε λόγω του κορωνοϊού, μετά από τον 66χρονο στην Πάτρα, η κατάσταση του οποίου είναι κρίσιμη.

Δείτε επίσης: Συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου για τον κορωνοϊό

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης