ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΘα πάμε σε μια νέα συναλλαγή στην πολιτική ή σε ρήξη;

Θα πάμε σε μια νέα συναλλαγή στην πολιτική ή σε ρήξη;

Του Απόστολου Αποστόλου*

Μάλλον ψάχνει τρόπο να αποδράσει ο κ. Μητσοτάκης και ολοκληρώνει όλες τις υποσχέσεις του. Τρανή απόδειξη η μεταμεσονύχτια «ντροπολογία» για τις offshore εταιρείες, όπου εξευγενίζεται η ανομία του πολιτικού πλούτου. Η κυνική πολιτική του κ. Μητσοτάκη είναι το ασύγκριτο πλεονέκτημά του. Σε φτύνει και μετά σου πετά ψίχουλα, επιδόματα και pass. Εξάλλου όταν νιώθεις ότι είσαι αυτοκράτορας μόνο έτσι μπορείς να συμπεριφέρεσαι. Είναι το σύμπλεγμα του αυτοκράτορα. Μην ομιλείτε στον αυτοκράτορα. Έχει δικά του μέτρα και δικό του τρόπο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης