ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚαστοριά: Νεογέννητο βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό 

Καστοριά: Νεογέννητο βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό 

Στο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται θετικό στον κορωνοϊό, ένα νεογέννητο εφτά ημερών.

Σύμφωνα με το Kozanimedia, το μωρό ήρθε στον κόσμο στο Νοσοκομείο των Γρεβενών πριν μια εβδομάδα και όπως όλα δείχνουν, νόσησε στο διάστημα που βρισκόταν στο σπίτι του.

Το μωρό είναι καλά στην υγεία του, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχει η πληροφορία για το αν  η μητέρα του είναι και εκείνη θετική.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης