ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΕπιχορήγηση 200.000 ευρώ σε Καστοριά και Μύκη στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Επιχορήγηση 200.000 ευρώ σε Καστοριά και Μύκη στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκου δίνεται έκτακτη επιχορήγηση 200.000 ευρώ στον Δήμο Καστοριάς και 200.000 ευρώ στον Δήμο Μύκης (Ξάνθης), προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυξημένες ανάγκες στην προσπάθεια αποτροπής επέκτασης του κορωνοϊού Covid-19.

Δείτε επίσης: Οι αρκούδες του Αρκτούρου κινδυνεύουν! Έκκληση εν μέσω κορωνοϊού

Ο κ. Θεοδωρικάκος είχε, επίσης, τηλεδιάσκεψη με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νίκο Χαρδαλιά και συζήτησαν μια σειρά θεμάτων που αφορούν στη συνεργασία του υπουργείου Εσωτερικών με την Πολιτική Προστασία.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης