ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΣφοδρή επίθεση από τον Μάριο Σαλμά: «Με αυτόν τον νόμο καταργήθηκαν οι έλεγχοι»

Σφοδρή επίθεση από τον Μάριο Σαλμά: «Με αυτόν τον νόμο καταργήθηκαν οι έλεγχοι»

Πυρά κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο  ανεξάρτητος βουλευτής Μάριος Σαλμάς, ο οποίος διεγράφη από τη ΝΔ όταν άσκησε κριτική κατά της πολιτικής του πρωθυπουργού.

Μιλώντας στο militaire.gr ο κ. Σαλμάς έκανε λόγο για «επιτελικό κράτος» και καθεστωτικές πρακτικές, θίγοντας μεταξύ άλλων το θέμα των απευθείας αναθέσεων: «Το 72-75% των δημοσίων προμηθειών έχουν δοθεί με απ’ ευθείας αναθέσεις», ανέφερε.

Όπως τόνισε, ο πρώτος νόμος που ψήφισε το 2019 η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ήταν το επιτελικό κράτος και με αυτόν καταργήθηκαν όλες οι υπηρεσίες που θα μπορούσαν να ασκήσουν έλεγχο, με αποτέλεσμα να υπάρχει ασυδοσία στα σκάνδαλα.

Δείτε τη συνέντευξή του:

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης