Για τη σημασία της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, αλλά και για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Πάρις Μπίλλιας, στο περίπτερο του newsbreak.gr στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.
«Για άλλη μια φορά, λοιπόν, στη Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης, όπου είναι θεσμός όχι μόνο για την πόλη αλλά και για τη χώρα. Ένας θεσμός που συμπλήρωσε 100 χρόνια ζωής. Θα έλεγα ότι η Διεθνής Έκθεση της Θεσσαλονίκης αναπτύχθηκε μαζί με την πόλη αλλά και με την Ελλάδα ολόκληρη», τόνισε, υπενθυμίζοντας τις δυσκολίες που πέρασε ο θεσμός κατά την περίοδο της πανδημίας.
Ο κ. Μπίλλιας στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη αναβάθμισης των εγκαταστάσεων:
«Αναμένουμε την υλοποίηση των εξαγγελιών του Πρωθυπουργού σε σχέση με την ανάπλαση του ακινήτου της Διεθνούς Έκθεσης ώστε να αποκτήσει νέες, σύγχρονες υποδομές, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τους ανταγωνιστές που υπάρχουν κυρίως από τις Βαλκανικές χώρες αλλά και από μεγάλες εκθεσιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι και φέτος είναι μια πετυχημένη έκθεση και η επισκεψιμότητα είναι αρκετά υψηλή».
Προτεραιότητα η οδική ασφάλεια και η συντήρηση του δικτύου
Μιλώντας για το χαρτοφυλάκιό του, ο Αντιπεριφερειάρχης τόνισε: «Δύο είναι οι τομείς με τους οποίους ασχολούμαστε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε σχέση με τα τεχνικά έργα. Το ένα είναι η βιοσημιαστική κινητικότητα, τα έργα οδικής ασφάλειας. Είναι η μέγιστη προτεραιότητά μας να βελτιώσουμε το υφιστάμενο οδικό δίχτυο, που θα έλεγα ότι δεν είναι στην κατάσταση που επιθυμούμε και γι’ αυτό χρειάζονται αρκετά χρήματα. Χρήματα τα οποία με φειδώ μας δίνει η πολιτεία».
Παράλληλα, έκανε αναφορά σε συγκεκριμένα έργα όπως το αστικό τμήμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης–Μουδανιών, όπου σχεδιάζεται παράπλευρο δίκτυο, και την Ενωτική Οδό της Σίνδου, που θα ανακουφίσει τη μεγαλύτερη βιομηχανική περιοχή της χώρας από τις μεγάλες ουρές.
«Τιτάνιος αγώνας» για αντιπλημμυρική θωράκιση
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην κλιματική κρίση: «Ο δεύτερος πυλώνας έχει σχέση με την αντιπλημμυρική θωράκιση και προστασία, όπου δίνουμε πραγματικά τιτάνιο αγώνα τόσο για να συντηρήσουμε ρέματα και ποτάμια όσο και να δημιουργήσουμε νέα έργα υποδομής. Ήδη έχουμε δημοπρατήσει έργα περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ και προετοιμαζόμαστε για μια νέα γενιά έργων ύψους 25-30 εκατομμυρίων».
Το flyover και η επόμενη μέρα της Θεσσαλονίκης
Ολοκληρώνοντας, ο Αντιπεριφερειάρχης στάθηκε στο έργο του flyover: «Πολύ σημαντικά είναι και τα έργα που εκτελούνται από το Υπουργείο Υποδομών, με κορυφαίο το έργο της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου, το flyover, που θα διευκολύνει πάρα πολύ την κυκλοφορία της πόλης. Σε συνδυασμό με το μετρό, νομίζω θα βελτιώσει πάρα πολύ τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν. Θα έλεγα μάλιστα ότι το 2030, και μπορώ να το υπογράψω ως μηχανικός, η Θεσσαλονίκη θα είναι μια πόλη που θα έχει επιλύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Το έργο προχωράει πάρα πολύ καλά, η ταχύτητα είναι εντυπωσιακή, και μας κάνει να αισιοδοξούμε ότι θα ολοκληρωθεί όπως έχει συμφωνηθεί, την άνοιξη του 2027».
Δείτε επίσης:
- Δουδωνής από ΔΕΘ: «Η Ελλάδα δεν είναι χώρα μηδενικών προσδοκιών – Οι Έλληνες αξίζουν καλύτερα»
- Ζαχαριάδης από ΔΕΘ: «Το απόθεμα αξιοπιστίας του Μητσοτάκη εξαντλείται – Κυβερνά με φόρους και ακρίβεια»
- Κατρίνης από τη ΔΕΘ: «Η Ελλάδα χωρίς πυξίδα στην εξωτερική πολιτική – Το ΠΑΣΟΚ έχει σχέδιο»
- Δημήτρης Χριστοφοράκης στη ΔΕΘ: «Η κυβέρνηση ξέχασε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις»