ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗ σημαία του ΟΗΕ κυματίζει στην Ακρόπολη

Η σημαία του ΟΗΕ κυματίζει στην Ακρόπολη

«Η Ελλάδα στηρίζει διαχρονικά τους σκοπούς και τις αρχές του Οργανισμού»

Σήμερα συμπληρώνονται 80 χρόνια από την ίδρυση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) με την Ελλάδα να είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του.

Έπαρση της σημαίας στην Ακρόπολη

Το πρωί της Παρασκευής 24/10 μαζί με την έπαρση της ελληνικής σημαίας στον ιερό βράχο της Ακρόπολης έγινε και εκείνη του ΟΗΕ για να τιμηθεί η 80η επέτειος.

Ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών

«Σαν σήμερα, πριν από 80 χρόνια, στις 24 Οκτωβρίου 1945, ιδρύθηκε ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, με αποστολή τη διαφύλαξη της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας και την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των κρατών».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στο σύγχρονο ασταθές και απρόβλεπτο διεθνές περιβάλλον, με δεκάδες συγκρούσεις να μαίνονται παγκοσμίως, η πλήρης και συνεπής εφαρμογή των αρχών του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ.

Η Ελλάδα, ως ιδρυτικό κράτος μέλος του ΟΗΕ και εκλεγμένο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας για την περίοδο 2025-2026, στηρίζει διαχρονικά τους σκοπούς και τις αρχές του Οργανισμού, παραμένοντας σταθερά προσηλωμένη στον απαρέγκλιτο σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου και την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε συστηματικά από κοινού με τα κράτη όλου του κόσμου για την αντιμετώπιση των σύγχρονων παγκόσμιων προκλήσεων μέσω του διαλόγου και της πολυμερούς διπλωματίας», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης