ΑΡΧΙΚΗMEDIAΟ Γιώργος Παπαδάκης ξαναγύρισε στο στούντιο της εκπομπής του ύστερα από 42 ημέρες (video)

Ο Γιώργος Παπαδάκης ξαναγύρισε στο στούντιο της εκπομπής του ύστερα από 42 ημέρες (video)

«Καλημέρα, Ελλάδα» είπε χθες από το στούντιο της εκπομπής του στον ΑΝΤ1 ο Γιώργος Παπαδάκης. Ο δημοφιλής δημοσιογράφος γύρισε στο πλατό ύστερα από 42 ημέρες.

Όλο αυτό το διάστημα ο ίδιος εμφανιζόταν, φυσικά, στην εκπομπή του μέσω ζωντανής σύνδεσης από το σπίτι του, προσπαθώντας έτσι κι εκείνος να προφυλαχτεί από τον κορωνοϊό.

«Καλημέρα, Ελλάδα. Γύρισα στο σπίτι μου. Θα μου πεις, στο σπίτι σου δεν ήσουν τόσο καιρό; Όχι, το σπίτι μου εδώ είναι. Αισθάνομαι πολύ περισσότερο ασφαλής. Είναι άλλη η αίσθηση, κυρίες και κύριοι» είπε χαμογελαστός στην έναρξη της χθεσινής εκπομπής του.

Δείτε επίσης: Αγνώριστη η Έλενα Παπαρίζου χωρίς ίχνος μακιγιάζ και με παραπανίσια κιλά

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης