ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΧαράτσι στο νερό: Η... λυπητερή στον επόμενο λογαριασμό

Χαράτσι στο νερό: Η… λυπητερή στον επόμενο λογαριασμό

Δείτε πόσο ακριβαίνει το νερό για τα νοικοκυριά

Στους επόμενους λογαριασμούς που θα αφορούν το νερό οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι ότι θα δουν να περιλαμβάνεται και το οριζόντιο χαράτσι στο πάγιο της ΕΥΔΑΠ.

Μιλάμε για μια αύξηση περίπου 3,5 ευρώ μηνιαίως, η οποία βγαίνει ως εξής:

  • Από 1 ευρώ το μήνα που είναι τώρα, το πάγιο ύδρευσης πάει στα 2 ευρώ συν 13% ΦΠΑ, δηλαδή στα 2,26 ευρώ.
  • Σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται και ένα νέο χαράτσι το οποίο ονομάζεται πάγιο αποχέτευσης και θα είναι μηνιαίως 1 ευρώ συν 24% ΦΠΑ, δηλαδή στα 1,24 ευρώ.
Νερό, βρύση, ποτήρι
EUROKINISSI

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό για το νερό που πληρώνουμε;

Αυτό σημαίνει ότι μόνο για τα πάγια, κάθε μήνα από δω και πέρα οι λογαριασμοί της ΕΥΔΑΠ θα επιβαρύνονται με περίπου 3,5 ευρώ.

Αυτό μας βγάζει 42 ευρώ το χρόνο, ενώ μέχρι τώρα το ετήσιο ποσό ήταν στα 13,5 ευρώ για το πάγιο στην Αττική. Υπάρχει δηλαδή μια αύξηση της τάξης των 28 ευρώ το χρόνο για τα νοικοκυριά.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης