Σε αργία διάρκειας ενός μήνα τίθεται ο δήμαρχος Νίκος Ζαχαριάς, έπειτα από πειθαρχική διαδικασία που αφορά δύο υπηρεσιακές αναθέσεις μικρού οικονομικού αντικειμένου, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το 2020 και συνολικά δεν ξεπερνούν τις 5.000 ευρώ.
Η υπόθεση παραπέμφθηκε στο Πειθαρχικό, ενώ την τελική απόφαση υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας.
Διαβάστε περισσότερα στο dimarxos.gr







