ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔήμαρχος τέθηκε σε αργία εξαιτίας δύο αναθέσεων

Δήμαρχος τέθηκε σε αργία εξαιτίας δύο αναθέσεων

Σε αργία διάρκειας ενός μήνα τίθεται ο δήμαρχος Νίκος Ζαχαριάς, έπειτα από πειθαρχική διαδικασία που αφορά δύο υπηρεσιακές αναθέσεις μικρού οικονομικού αντικειμένου, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το 2020 και συνολικά δεν ξεπερνούν τις 5.000 ευρώ.

Η υπόθεση παραπέμφθηκε στο Πειθαρχικό, ενώ την τελική απόφαση υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας.

Διαβάστε περισσότερα στο dimarxos.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης