Μια ανάρτηση που συγκλονίζει και ξεπερνά τα όρια της προσωπικής τραγωδίας έκανε η Μαρία Καρυστιανού, με αφορμή τα γενέθλια της κόρης της, που χάθηκε τόσο άδικα στην ανείπωτη τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Την ώρα που η δίκη για την πολύνεκρη υπόθεση συνεχίζει να προκαλεί εντάσεις και αντιδράσεις, η ίδια βρέθηκε στη Λάρισα μαζί με άλλους συγγενείς θυμάτων, βιώνοντας ακόμη μία φορά την αγανάκτηση. Οι περιορισμοί στην αίθουσα προκάλεσαν έντονη διαμαρτυρία, με την ίδια να ξεσπά:
«Τη δίκη του παιδιού μου δεν θα τη δω από το ντουβάρι. Θα έρθω μπροστά κι ας παρανομώ», φώναξε, πριν απομακρυνθεί μέσα σε ένταση από τη διαδικασία.
Η στιγμή κορυφώθηκε όταν αποκάλυψε πως η σημερινή ημέρα δεν είναι μια ακόμη μέρα: είναι τα γενέθλια της κόρης της, της Μάρθης, που σήμερα θα γινόταν 23 ετών.
Λίγο αργότερα, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, η Μαρία Καρυστιανού κατέθεσε την ψυχή της σε ένα κείμενο-κραυγή. Με λόγια που κόβουν την ανάσα, μίλησε για τον αβάσταχτο πόνο, την ενοχή που νιώθει ως μητέρα, αλλά και την οργή για όσα –όπως υποστηρίζει– δεν αποδίδονται όπως πρέπει στη Δικαιοσύνη.
«Πόση σήψη, πόση αναλγησία… Πόσο με πληγώνει η σκέψη ότι δεν μπόρεσα να σε προστατεύσω», γράφει, περιγράφοντας τον εφιάλτη που συνεχίζεται τρία χρόνια μετά, μέσα από μια «εξευτελιστική δικαστική ταλαιπωρία».
Η αναφορά της στις συνθήκες του θανάτου της κόρης της είναι συγκλονιστική:
μιλά για τη φωτιά, για τα τελευταία λεπτά αγωνίας, για ένα τέλος που –όπως λέει– δεν μπορεί και δεν πρέπει να ξεχαστεί.
Και όμως, μέσα στον πόνο, υπάρχει μια υπόσχεση.
«Σήμερα θα γινόσουν 23 ετών, άγγελέ μου… Και όπως κάθε χρόνο σου δίνω την ίδια υπόσχεση: Θα σε δικαιώσω», γράφει, για να καταλήξει σε μια φράση που συμπυκνώνει τον αγώνα όλων των συγγενών:
«Ο άδικος θάνατός σου θα γίνει φως που θα επιτρέψει να λάμψει ξανά η Δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα».
Η υπόθεση του Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη παραμένει ανοιχτή πληγή για την ελληνική κοινωνία, με τους συγγενείς των θυμάτων να συνεχίζουν έναν δύσκολο και επίμονο αγώνα για αλήθεια και δικαίωση — έναν αγώνα που, όπως φαίνεται, δεν πρόκειται να σβήσει όσο υπάρχουν φωνές σαν της Μαρίας Καρυστιανού.
*Φωτογραφία EUROKINISSI
Δείτε επίσης:
- Καρυστιανού: «Δεν μπορεί να γίνει δίκη χωρίς τους συγγενείς στην αίθουσα»
- Το συγκλονιστικό «γράμμα» της Μαρίας Καρυστιανού στην αδικοχαμένη κόρη της







